A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány értetek jött létre: gyerekekért, tizenévesekért és fiatal felnőttekért. Azért, hogy Neked is mindig legyen kihez fordulnod!

A szervezet 1993 óta vallott missziója szerint a gyerekeket meg kell hallgatni, ha bajban vannak, segíteni kell nekik és a felnőtteket támogatni kell abban, hogy erre képesek legyenek. Bár sok változás és bővülés történt a Kék Vonal működésében, a gyökerek ugyanazok maradtak: a Kék Vonal minden munkatársa és önkéntese azért dolgozik, hogy a gyerekek valódi odafigyelést, elfogadást és a bajban segítséget kapjanak.

A névtelen, anonim és ingyenes szolgáltatásaink azoknak a gyerekeknek és fiataloknak is lehetőséget és esélyt adnak a változásra, akik nem tudnak a családjukra vagy tanáraikra számítani. Azt tapasztaljuk, hogy arctalanul, névtelenül, egy olyan beszélgetésben, amiből bármikor kiléphetsz könnyebb megtenni az első lépést. Próbáld ki bátran te is! Mit veszíthetsz?

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány a gyerekeket, fiatalokat partnernek tekinti. Hiszünk benne, hogy saját helyzetedet te ismered a legjobban és jó megoldások csakis Veled születhetnek nehézségeidre. Hiszünk benne, hogy jogod van a megfelelő testi, lelki, szellemi fejlődés lehetőségét biztosító környezetben élni. Jogod van a meghallgatáshoz és jogod van a segítségkéréshez, ha bajban vagy, ha jogaid sérülnek. A 116 111- es telefonszámon, a nap 24 órájában ingyenesen elérhető lelkisegély-vonalunkon képzett ügyelőink várják a hívásodat.

A telefonos és online szolgáltatásokon túl igyekszünk minél több gyerekkel személyesen is találkozni iskolákban, táborokban, családi rendezvényeken.

Share This