Segítő beszélgetés online (chat, illetve e-mail)
A második leckében az emailes kapcsolattartás sajátosságairól, és az azonnali válaszadást igénylő, chaten történő konzultációk jellemzőiről hallhatnak a hallgatók. Az online történő konzultációk során a telefonon támpontot nyújtó hangot is elveszítjük, de megosztjuk tapasztalatainkat arra vonatkozóan, hogy ezek között a nehezített körülmények között hogyan tudnak a szakemberek ráhangolódni a klienseik lelki állapotára, a verbális eszközök helyett írásban milyen eszközükhöz nyúlhatnak.
Megosztás:
További videók:
Elmondanám… (szexualizált cyberbullying)
Elmondanám Állítsuk meg együtt a korátrsak közötti online szexuális zaklatást! Ez a kiadvány az Európai Bizottság Jogok, egyenlőség és polgárság (REC 2014-2020) elnevezésű programjának pénzügyi támogatásával jött létre. A kiadványban megjelentett...
Fiatalok mentális egészsége – felnőtt szemmel
Máté története felnőtt szemmel A Fontos vagy! projekt célja az, hogy segítsen a lelki problémákkal vagy depresszív gondolatokkal küzdő fiataloknak abban, hogy idejében felismerjék, ha segítségre van szükségük. A felnőttek játékos e-learning felületen tanulhatnak a...
Fiatalok mentális egészsége – kortárs szemmel
Máté története A Fontos vagy! projekt célja az, hogy segítsen a lelki problémákkal vagy depresszív gondolatokkal küzdő fiataloknak abban, hogy idejében felismerjék, ha segítségre van szükségük. A fiatalok egy játékos e-learning felületen tanulhatnak a lelki/mentális...